Układ Wydechowy HP CORSE SP-2 400 TITANIUM KOVE 450 RALLY 2024 - 2025 + DE CAT
PASUJE DO: KOVE 450 RALLY 2024 - 2025
KOD: KO45RSP1400HT-AB + KO45R-C
HOMOLOGACJA: TAK/NIE (DE CAT)
DB-KILLER: TAK
MATERIAŁ: TYTAN
RODZAJ: SLIP-ON
SP-2 TITANIUM charakteryzuje się imponującą redukcją masy – jest o 39% lżejszy w porównaniu z seryjnym układem wydechowym. Taka zmiana znacząco wpływa na poprawę prowadzenia i zwrotności motocykla, idealnie wpisując się w cel Teamu Kove Italia, jakim jest osiąganie najwyższych wyników.
Krótka konstrukcja kolektora zwiększa sztywność i pozwala na idealne dopasowanie, zapewniając zarówno funkcjonalność, jak i doskonałą estetykę. Ręczne spawy wykonane metodą TIG przez wykwalifikowanych rzemieślników sprawiają, że SP-2 TITANIUM staje się prawdziwym dziełem sztuki użytkowej. Każdy egzemplarz posiada wyraźne logo HP Corse, z możliwością personalizacji poprzez dodanie imion zawodników lub nazwy zespołu.
HP Corse oferuje również opcjonalny środkowy łącznik ze stali nierdzewnej bez katalizatora, który w połączeniu z dedykowanym mapowaniem na hamowni umożliwia uzyskanie imponującego przyrostu mocy: +7 KM przy 9985 obr./min oraz +4 Nm momentu obrotowego przy 7000 obr./min.
Wydech został zaprojektowany z myślą o łatwym montażu – do każdego zestawu dołączona jest kompletna instrukcja instalacji, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko wrócić na trasę. Wszystkie komponenty są w pełni kompatybilne z oryginalnymi częściami, co zapewnia zgodność i uniwersalność zastosowania.
WŁAŚCIWOŚCI:
Oficjalny układ wydechowy Zespołu KOVE ITALIA na DAKAR 2025
- tłumik SP-2 typu slip-on z naturalnym tytanowym wykończeniem
- Owalny tłumik typu slip-on wykonany z wysokiej jakości tytanu, zapewniający trwałość przy niskiej masie
- Długość 400 mm i grubość ścianki 0,8 mm – precyzyjny balans między osiągami a wagą
- Nowa osłona tłumika z dwiema przetłoczeniami stanowi przełom w designie i innowacyjności
- Tłoczone, stożkowe końcówki
- Bezszwowa końcówka wylotu dla maksymalizacji przepływu spalin
- Zaprojektowany do bezpośredniego montażu z oryginalną stalową osłoną KOVE MOTO
- Złącze Slip-On Rally zapewniające pewne i wydajne dopasowanie
- Złącza spawane metodą TIG oraz wzmocnione uchwyty montażowe do ramy gwarantują trwałość konstrukcyjną
- Logo Hp Corse grawerowane laserowo – znak najwyższej jakości
- Przy wadze 2,65 kg SP-2 oferuje niezaprzeczalną przewagę wagową – oszczędność 39% w porównaniu do seryjnego układu wydechowego
- Spełnia najnowsze normy emisji hałasu i spalin: zgodność z Euro 5
- Bezproblemowa integracja z OEM: w pełni kompatybilny z seryjnymi kolektorami KOVE MOTO
- Możliwość rozbudowy do pełnego układu: opcjonalna rura przelotowa KO45R-C bez katalizatora, dodatkowy ECU z wgraną mapą wyścigową oraz filtr powietrza
DE CAT
Umożliwia usunięcie fabrycznego katalizatora, co znacząco obniża wydzielanie ciepła.
Znaczny wzrost mocy i momentu obrotowego – potwierdzone +7 KM i +4 Nm.
Waży zaledwie 1,25 kg, co oznacza ogromną oszczędność masy.
Starannie spawany ręcznie metodą TIG.
Precyzyjnie skalibrowane złącza.
Poprawia i pogłębia brzmienie motocykla.
Pasuje do fabrycznych kolektorów pierwotnych KOVE MOTO, fabrycznego tłumika oraz slip-ona HP Corse.
Konstrukcja typu Plug-and-Play umożliwia łatwy montaż bez potrzeby przeróbek.
Przeznaczone wyłącznie do użytku torowego.
Dostępna pełna modernizacja układu: możliwość połączenia z tytanowym slip-onem SP-2, dedykowanym ECU z mapą wyścigową oraz filtrem powietrza o zwiększonym przepływie – dla maksymalnej wydajności.