W ciągu swojej historii Arrow może pochwalić się 40 tytułami mistrzowskimi zdobytymi w najróżniejszych klasach wyścigów. Jednak największe współczesne wyzwania związane są z badaniami i rozwojem. W ciągu ostatnich 25 lat produkcja wydechów uległa przekształceniu. Branża przebyła drogę od rzemiosła do produkcji masowej.
Motocykle z wydechami Arrow przyciągają uwagę i słuch. Z tłumikiem od tej firmy jeździ obecnie w MotoGP Cal Cruthlow - zwycięzca wyścigu w Brnie z zeszłego roku.
Firma Arrow Special Parts narodziła się w 1985 z inicjatywy Giorgio Giannelliego. Giorgio w latach 70. startował w zawodach offroadowych. Brał udział min. w mistrzostwach Włoch (Italian National Motocross Champion). Z tej pasji zrodziło się jego zainteresowanie mechaniką.
Firma zajmowała się produkcją układów wydechowych. Pierwotnie oferta skupiała się na motocyklach offroadowych, ale szybko zaczęła się rozszerzać na kolejne modele. Poza układami wydechowymi firma zaczęła też produkcję akcesoriów, w tym wyścigowych. Pomocne było tu wsparcie Michele Rinaldi, zwycięzcy MX World Campionship w klasie 125.
W ciągu swojej historii Arrow może pochwalić się 40 tytułami mistrzowskimi zdobytymi w najróżniejszych klasach wyścigów. Jednak największe współczesne wyzwania związane są z badaniami i rozwojem. W ciągu ostatnich 25 lat produkcja wydechów uległa przekształceniu. Branża przebyła drogę od rzemiosła do produkcji masowej.
Motocykle z wydechami Arrow przyciągają uwagę i słuch. Z tłumikiem od tej firmy jeździ obecnie w MotoGP Cal Cruthlow - zwycięzca wyścigu w Brnie z zeszłego roku.
Ale brzmienie i wygląd to tylko efekt końcowy procesu wiążącego się z projektowaniem, homologacją i produkcją wydechu. Włoskie strzały okazują się pod tym względem całkiem celne.
Darmowa dostawa
od zakupów powyżej 250zł*