Wysyłka
- Wysyłka realizowana jest głównie poprzez firmę kurierską DPD.
- Wysyłka zamówionego towaru realizowana jest jedynie na terenie Polski - lub po wcześniejszym uzgodnieniu obu stron na terenie UE.
- Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał formę płatności przelewem, a zamówiony towar jest obecnie dostępny na magazynie głównym, istnieje możliwość przyśpieszenia realizacji zamówienia. W tym celu należy wysłać potwierdzenie wpłaty e-mailowo: motofreak.pl@gmail.com. W momencie wystąpienia wątpliwości co do oryginalności dowodu wpłaty sklep zastrzega sobie możliwość wstrzymania realizacji zamówienia do momentu zaksięgowania wpłaty na konto firmowe. Jeśli Klient nie przyśle potwierdzenia wpłaty, zaksięgowanie wpłaty może potrwać do 14 dni roboczych.
- Sklep MotoFreak.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.
- W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej na MotoFreak.pl należy kontaktować się ze sprzedawcą.
Wymiana i zwrot towaru
- Przed wymianą towaru Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z konsultantem w sklepie MotoFreak.pl w celu ustalenia szczegółów danego produktu. Wymianie podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury lub innym dowodem zakupu.
- Klient pokrywa koszty wysyłki towaru przeznaczonego do wymiany, zwrotu lub reklamacji. Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na swój koszt.
- Jeżeli towar otrzymany przez Klienta ma zostać wymieniony na inny, droższy model, Klient zobowiązany jest do dopłaty różnicy na konto firimow sklepu MotoFreak.pl
- Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym może być zwrócony do 14 dni roboczych od czasu otrzymania paczki przez Klienta. Zwrotowi podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Koszt przesyłki towaru do sklepu MotoFreak.pl ponosi Klient w wypadkach prawem przewidzianych.
- W przypadku zwrotu towaru sklep zwraca Klientowi sumę pieniędzy równą wartości jedynie zwracanego produktu nie wliczajac kosztów przesyłki.
- Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalone było inaczej.
- Wykluczony jest zwrot towaru sprowadzonego na specjalne zamówienie klienta.
Reklamacje
- W przypadku gdy dojdzie do uszkodzenia towaru lub Klient uzna iż zakupiony towar nie spełnia warunków określonych w umowie wówczas może zareklamować produkt.
- Na wszystkie zakupione artykuły nasz sklep udziela 24 miesięcznej gwarancji.
- Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem.
- Towar odsyłany do sklepu MotoFreak.pl w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być w stanie nienaruszonym (brak uszkodzeń, zanieczyszczeń). Koszty usunięcia powyższych przez Sprzedawcę obciążają Klienta.
- Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalone było inaczej.
- Termin rozpatrzenia reklamacji może trwać do 14 dni roboczych.